duminică, 25 mai 2008

Morbid


In general lumea trece asa rapid pe langa noi ...timpul se pierde in spatiu si spatiul e ceva ce noi nu pricepem .In fine pe langa multe alte lucruri nu intelegem..cel putin eu ..infinitatea .. eternitatea si muuulte alte cuvinte care se termina in "tea".Moartea nu e sinonima cu infinitatea si eternitatea decat in religie(luand in considerare ca 30% din populatia lumii nu crede in religie). Moartea e ceva ce vine brusc se termina brusc dar lasa consecinte .....durere, placere , saracie , avere, singuratate, izolare,etc.......

Cand te gandesti ca muncesti o viata intreaga , furi o viata intreaga , minti o viata intreaga ca sa ai "ceva " si mai apoi ajungi intr-un cosciug la 2,3,4 metrii sub pamant.Cineva ar zice ca sunt sadica , pesimista , depresiva ..ei bine zic doar ce vad. Cand te gandesti ca ai fost un geniu si toata lumea te-a pupat in fund si ajungi in mormant si nici o floare nu mai ai pe el. Bunica mea imi spunea mereu ca daca va murii nu voi urca eu dealul acela ca sa ii duc florii...m-am incapatanat in a o contrazice pentru ca atunci cand a murit sa fi fost la ea de 3-4 ori pe an....ma intreb in ce masura eu ma voi duce la parinti mei ..sau in ce masura vor veni copii , nepotii , sau poate chiar parinti mei la mine.

E interesant sa gandesti asa categoric...dar mormantul ramane fara flori nu pentru ca nu esti iubit , apreciat...ci doar pentru ca lumea refuza sa creada ca acela e locul in care te gaseste. Cei ce te iubesc te cauta in camera ta , in hainele tale ,in retetele tale si in obiceiurile tale....si niciodata la mormantul tau ..pentru ca acolo nu te vad ... si nici macar nu te pot imagina...pentru ca ei cred ca acolo nu e locul tau ..sau poate chiar ca nici nu esti acolo.

Ciudat cum incet cu incet.....lopata cu lopata...pleaca cineva din vietile noastre....si gandul devine cu atat mai morbid cu cat noi suntem cei care aruncam primele bucati de pamant...ciudat cum incet cu incet se duce o mama , un tata ,un fiu , o fiica , o matusa si bunica....ciudat cum nu apucam sa ii spunem adio sau orice altceva...ciudat cum ne ia prin surprindere si cat de mult ne distruge ..si ciudat cat de mult ne doare si ciudat e gandul "cum va fi de acum incolo?"...dar cel mai ciudat e ..ca in fiecare zi cineva moare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu