joi, 15 mai 2008

Why


Stau in liniste si ma gandesc la tot ce se petrece in jurul meu , cu mine , cu cei din jurul meu. Ma gandesc cum fiecare traieste cu viata lui ideala si intru in depresie pentru ca a mea e incompleta ....ce stupid viata mea are dintr-odata un singur scop faptul ca e incompleta . Pierd vremea fugind dupa ganduri ......dupa dorinte ...dupa greseli ...dupa iubire.. dupa cariera....dupa bani .....dupa satisfactie ...dupa sex....si odata candva toate astea duc la fericire.

Unii ar zice ca pierd vremea gandindu-ma si sincer...nu as indrazni sa ii contrazic .Ma gandesc daca fiecare pas pe care il fac merita efortul sau nu . Ma gandesc daca merita sa ascund adevarul pentru ai proteja pe altii . Ma gandesc daca voi reusii in viitor sa fac ceea ce mi-am propus. Ma gandesc daca viata e corecta , scurta , lunga , placuta , trecatoare , trista , dezamagitoare , planificata , spontana ?
Dar cel mai important e ca ma gandesc daca viata inseamna fericire.

Un om inteligent spunea odata ca pentru a fi fericit nu e nevoie de nimeni si de nimic. Atunci ma intreb eu ..om simplu : De ce ne intristeaza singuratatea? De ce ne intristeaza moartea? De ce nu suntem fericiti daca nu avem o casa? De ce nu suntem fericiti pana ne cumparam o masina? De ce uni ne sinucidem pentru ca avem 12, 20 , 40 , 50, ani si nu ne gasim rostul pentru ca suntem singuri?


Pana la urma traim pentru ceilalti si nu cu ceilalti? Incercam sa ii mintim ca sa stim ca nu se ingrijoreaza pentru noi sau pentru ceva a carui cauza suntem noi. Incercam sa le zicem ca noi nu ne temem de nimic desi nu trec 2 secunde ale zilei in care sa nu ne gandim la acel "nimic". Incercam sa ne creem granite ca alti sa nu ne raneasca ...dar la ce avem nevoie de granite daca noi singuri putem tot??? De ce sentimentele pentru ceilalti sunt atat de confuze incat nu ne dam seama ce vrem noi ce vor ei si cum putem defini acel sentiment. De ce depindem de sex ....bani.....dorinte.....cariera.....greseli....fericire....si cel mai dureros de ce depindem de iubire??

Un comentariu:

  1. Sincer ma bucur si sper ca acuma sa pot sa-ti las coment ca de mult ma chinui cu asta.Asa e cam pierzi timpul gandidu-te:te aprob aici.De reusit vei reusi sa faci ceea ce ti-ai propus doar sa ai vointa si sa vrei cu adevarat Adela.Eu zic ca efortul merita daca doresti.Dece depindem de atatea?pai daca nu am depinde cred ca ne-am plictisi si nu am stii ce sa facem.Am avea o viata inutila zic eu.

    RăspundețiȘtergere