joi, 13 noiembrie 2008

Sunt fericita pentru ca

Sunt fericita pentru ca : Azi dimineata nu mi-a sunat ceasul.....si m-a trezit mangaierea soarelui
Pentru ca am cazut din pat...si mi-am gasit caietul de management
Pentru ca nu mai era pasta de dinti si a trebuit sa ma spal cu bicarbonat de sodiu....si la scoala colegele mi-au facut observatie ce dantura frumoasa am
Pentru ca toate hainele frumoase imi erau murdare....si am descoperit ca o bluza dea mea mai veche imi vine foarte bine
Pentru ca mi sa ars laptele cu cacao....si mi-am dat seama ca e cazul sa ma trezesc cu adevarat
Pentru ca a trebuit sa fug ca sa ajung la facultate ...asa ca am reusit, in sfarsit, sa fac umpic de sport
Pentru ca am vazut oameni tristi...care au raspuns cu un zambet zambetului meu
Pentru ca m-a durut groaznic burta.....dar am aflat ca asta e nimic comparativ cu durerea de suflet
Pentru ca am avut o zi proasta....dar am cautat sa o fac frumoasa
Pentru ca am plans ....am fugit ....m-am stresat ...m-am agitat
Si am fost fericita.......pentru ca traiesc

Un comentariu:

  1. Ce se potriveste poemul cu viata de zi cu zi. Cum se pliaza evenimentele. La indiggo. Suntem mereu pe fuga, dar mereu intarziem.

    RăspundețiȘtergere