joi, 18 decembrie 2008

Old people old stories

Intotdeauna cand se apropie sarbatorile de craciun teoretic ne atinge un sentiment de dor de copilarie, iubire si mai ales de familie. Daca nu pe toti cel putin pe unii. Anul acesta m-a afectat din plin acest sentiment si nici nu realizam cat de importante si de frumoase erau sarbatorile cand eram copil si cat de rapide agitante si lipsite de farmec sunt acum.

Old stories ....cred ca povestea mosului este una dintre cele mai vechi povesti. Cadem adesea in dilema si spunem ca Mos Craciun nu exista apoi zicem ca totusi exista si in final ne punem seara la somn si zicem ca nu stim defapt care este adevarul. Dar stand si gandindu-ne ne dam seama ca fiecare dintre noi este un Mos Craciun si asta pana la urma ne face sa credem an de an in aceiasi sarbatoare si in aceleasi obiceiuri. Dar in primul rand in aceiasi poveste.

Old people....nu ne dam seama ca cu cat(imi cer scuze de cacofonie) mai multe adevaruri despre viata cunoastem cu atat mai batrani suntem. Imi pare rau sa va zic dar chiar e asa. Odata stiut adevarul de Mos Craciun pentru noi toti sarbatoarea isi pierde din farmec. Nu isi pierde tot farmecul dar devine ceva simplu. Am imbatranit este concluzia la care am ajuns acum 2 seri. Si nu am imbatranit pentru ca am o varsta inaintata sau ca ma dor "salele" sau ca nu mai sunt capabila sa fac ceva. Am imbatranit pentru ca nu mai cred in povesti. Pentru ca nu mai am cine sa imi spuna povesti frumoase. Si pentru ca am uitat sa ma comport frumos tot anul pentru ca Mosul sa vina si la mine. Asta e sunt batrana.....

Da ce vreau sa zic defapt? Nu vreau sa zic nimic...sunt doar niste ganduri tastate pe un laptop care nu imi apartine. Sau poate este o scrisoare la Mosul in care il implor sa imi dea inapoi fericirea si zambetul copilariei .Sau poate pur si simplu un sentiment de dor fata de cineva important care era alaturi de mine de Craciun si acum nu mai e........Poate este copilul din mine care cere o dovada disperata a faptului ca copilaria nu a fost doar o poveste.

Pana la urma un copil isi doreste toata viata sa devina adult, responsabil si preocupat. Un adult isi doreste sa devina copil:liber si iresponsabil. Si batranii ...nu va ganditi la bunici pentru ca ei mai cred in povesti, altfel cum ne-ar face pe noi toti sa credem in ele la randul nostru? Batranii suntem noi toti care nu credem in frumos, nu credem in vise, nu credem in dorinte indeplinite. Pana la urma nu credem in ceea ce reprezentam si odata ce nu credem in noi imbatranim ca la final sa murim simbolic....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu