sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Lucruri triste

"We born we grow and we die" aceasta este sintagma la care in majoritatea cazurilor se reduce evolutia omului. Am acceptat, noi omenirea nu eu, aceasta ideea secole intregi si o acceptam si acum si o spunem mai departe copiilor nostrii. Interesant cum in nici o teorie de dezvoltare sau evolutie si nimeni nu vorbeste de alte elemente ale vietii cum ar fi : durerea ce implica o schimbare si lupta ce se da pentru supravietuire.

Inca de cum iesim pentru prima data pe lume viata ne da o lovitura, prin medicul care ne scoate din mediul nostru, unde ne este foarte bine de altfel. Aceasta lovitura ne permite sa supravietuim fara ea nu am ramane in viata. E urat nu-i asa? Sa nu mai vorbim de cazaturile pe care le avem pana cand invatam sa mergem pe picioare, apoi pe bicicleta si apoi de stresul de la examen pentru permisul de conducere. Mai apoi micile suferinte care ne fac viata "frumoasa": jignirile altora, notele prea mici pentru eforturi prea mari, iubirile esuate, lucrurile pierdute, consecintele greselilor si imposibilitatea de a le corecta sa nu vorbim de regrete, care sunt pana la urma cele mai dureroase.

Am promis colegelor si prietenilor care-mi citesc blogul acum un an jumate ca nu vor mai gasii nimic scris de mine ce are de-a-face cu suferinta cu durerea si cu dezamagirea. Am promis ca la fiecare experienta negativa voi scrie binele din ea. Dar, adevarul e ca "life somethimes sucks" si "sucks" atat de tare incat uneori nu vezi nici unde binele si nu vezi nici unde solutia. Am decis sa scriu azi despre faptul ca e corect si drept sa plangi in momentele cand viata e nasoala si ca trebuie sa suferim uneori si sa lasam suferinta sa existe pentru ca asta ne face oameni......dar am avut o revelatie in drum spre casa anume ca in ultimele zile uitasem ceva. Am uitat sa ma bucur ca floarea mea a facut trei boboci, am uitat sa ma bucur ca mi-am platit factura si am putut vorbii cu mama la telefon, am uitat sa ma bucur ca sunt sanatoasa, am uitat sa ma bucur de ciocolata care o mancasem zilnic in ultima vreme. Am uitat sa ma bucur exact de acele lucruri mici pe care altadata le savuram din plin pentru a fi si mai fericita decat eram.

V-am promis, nu mai scriu de lucruri triste, dar viata uneori chiar "sucks"(ador termenul asta si e cel mai potrivit nu as gasi unul mai bun in romana). Dar viata nu e asa pentru ca asa trebuie sa fie si pentru ca trebuie sa suferim. Life sucks pentru ca noi nu ne uitam la ceea ce trebuie si vedem doar acele lucruri la care nu ar trebuii sa ne uitam. Pana la urma "life sucks" pentru ca noi ii permitem sa "puta"

2 comentarii:

  1. Ne nastem, crestem si murim. Dar nu ne nastem pentru a muri, cum zicea fulgurant Eminescu, ci ne nastem pentru a trai. Moartea e un accident in fiinta umana.

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea ar fi cazul sa treci peste suparari eu una zic ca e timpul sati dai doua palmi si sa te ridic siapoi cand vei sta in picioare ai sa vezi tu cum arata defapt lucrurile vazute de sus si ai sati dai seama ca nui asa de greu.

    RăspundețiȘtergere